یک بیوگرافی کوتاه از ناصریا...
.: جـــوزا :.
خنده بر لب می زنم تا کس نداند راز من / ورنه این دنیا که خندیدن نداشت....
http://youhosting.ir
نگارش در تاريخ جمعه 23 دی 1390برچسب:, توسط هدیه صادقی

 

باسلام خدمت دوستان گلم

به در خواست دوست گلم شیدا جون

توی این پست می خوام یه بیوگرافی از ناصریا بذارم:


بیوگرافی ناصر عبداللهی

ناصر عبداللهی در دهمین رو از دهمین ماه سال 1349 ساعت 10:15 دقیقه

در محله مسجد بلالشهر بندر عباس متولد شد.

پدرش عبدالرحمن کارگر باز نشسته شرکت ملی و

مادرش مهرنگاربندری نیایی باز نشسته آموزش و پرورش است.

از 13 سالگی به موسقی علاقه مند شد. فعالیت های هنری خود را از سالهای نوجوانی

در صدا و سیما و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان آغاز کزد.

چهار برادر و یک خواهر دارد، تنها خواهرش نسرین و برادرانش به تر تیب سن:

محمدطیب، نادر، علیرضا و عقیل هستند.که ناصر برادر وسطی یعنی سومی آنها بود.

ناصر در 18سالگی با فهمیه غفوری اهل بندر عباس، که سه سال از خودش بزرگتر بود (خواهر دوستش)

ازدواج کرد و حاصل آن سه فرزند به نامهای: نوید، نازنین و نامی است.

از آنجایی که زندگی با افراد مشهور برای برخی سخت است طبق گفته خود ناصر در یکی از مساحبه هایش

توجه دیگران به زندگی شخصی ما زندگی را بر همسرم تنگ کرد و دچار افسردگی شد و سرانجام به در خواست

فهیمه غفوری نیایی و علی رقم تلاشهای ناصر از هم جدا شدند و

حدودا پس از یک سال با فاطمه فهیمی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج نینا می باشد.

cw68nva2y5d2pylz2yiy.jpg

در 2 آذر ماه سال 1385 به دلیل نامعلومی به کما رفت و سرانجام در 29 آذر 1385

در بیمارستان هاشمی نژاد تهران در گذشت.

شمع وجود نازنینش خاموش شد.

wpdwhmveaf7encqvhe9k.jpg

عکسی از محسن یگانه بر سر مزار ناصریا

sf0wgdu7udtsdyydpvn.jpg

 

 



نظرات شما عزیزان:

sobhan
ساعت16:47---10 بهمن 1390
سلام هدیه عزیز میخاسم بیای با هم تبادل لینک کنیم من تازه کارم میخام یه لطفی کنی منو اد کنی بعد بیا خبرم کن منم ادت میکنم



این کد بنر اولمه



پاسخ: سلام لینک شدید


سلام!

خدا روح امواتمون رو غريق رحمت كنه...

پاسخ: اللهی آمیییییییییییییییییین


مرجان(aliziya-fansclub)
ساعت17:58---3 بهمن 1390
سلام

کلوپ هواداری علی ضیا(aliziya-fansclub) با لینک دانلود برنامه اینجا شب نیست و... به روز شد[لبخند]

خوشحال میشم به وب من سر بزنید[چشمک]
پاسخ: سر زدم گلم


ستایش جووون
ساعت17:15---1 بهمن 1390
سلام عزیزم مرسی که پیگیری میکنی
منتظرت هستم


ستایش جووون
ساعت1:13---30 دی 1390
سلام عزیزم من یکی از طرفدارای علی ضیا وبارسام

دو تا آپ باحال از ماجرای خودموون و علی ضیا گذاشتم وبم

خیلی دوس دارم شما هم بیا بخوووونی ونظر بدی

حتما بیا عزیزم منتظرتمممممما


پاسخ: حتما عزیزم حتما


samira71
ساعت11:10---29 دی 1390
سلام هدیه جون.ببخشید از این همه تاخیر. پاسخ: مرسی

sheida
ساعت1:53---29 دی 1390
تنوع میدی به شکل و رنگ چه دلنشین فدات
پاسخ: مرسی گلی ملوم هست کجایی تو این همه ایمیل زدم بهت


sheida
ساعت1:52---29 دی 1390
تنوع میدی به شکل و رنگ چه دلنشین فدات

sheida
ساعت1:52---29 دی 1390
تنوع میدی به شکل و رنگ چه دلنشین فدات

sheida
ساعت1:49---29 دی 1390
آره سایت مهران مستی عجیب شده . حالا دیگه فقط یه ورود ممنوع کم داره من که نتونستم استفاده کنم


هدیه جون محمد خودشو کشت برو بهش سر بزن بدادش برس
پاسخ: من که هیشه دارم بهش سر می زنم


sheida
ساعت1:49---29 دی 1390
آره سایت مهران مستی عجیب شده . حالا دیگه فقط یه ورود ممنوع کم داره من که نتونستم استفاده کنم
هدیه جون محمد خودشو کشت برو بهش سر بزن بدادش برس


sheida
ساعت1:47---29 دی 1390
هدیه جونم خیلی دوست دارم بخدا


چن بار سعی کردم عضو بشم نمیدونم شد یا نشد واسم مشخص نشد


سلامت باشی همیشه

خوب کردی عضویتو لغوش کردی اینجوری دسترسی به وبلاگ قشنگت راحتتره
پاسخ: آره عضو شدی چند بار می خوای حذف کنم د.باره عضو شی


sheida
ساعت1:42---29 دی 1390
سلاممممممممممممممممم عزیز خواهر
خیلی خیلی مرسی . خیلی لطف کردی فدات شم . تو خیلی گلی و مهربون
خوندم بیوگرافی رو . خوب شد یاد گرفتم اما چقدر دلم گرفت . نمیذارن آدمای خوب زندگیشونو بکنن . دوست داشتنو با فضولی بیجا و بهم ریختن زندگی محبوبشون نشون میدن


nightsdauter
ساعت21:43---26 دی 1390
لحظه های شما بال هایند برای پرواز در هوا پرواز از خویشتن به خویشتن!
جبران خلیل جبران
خدا رحمتش کنه
ببخشین آجی دیگه بهت نمیگم جیگر!
میسی از راهنماییت باز بهم سر بزن


nightsdauter
ساعت10:14---26 دی 1390
دانش نور است گرما بخش زندگی و همه می توانند با جوینده ی آن سهیم شوند

جبران خلیل جبران

سیلوم خانوم بی وفا خوفی؟!

آدم یه سر به آجیش نمیزنه؟ پاسخ: چرا فهش می دی جگر خودتی


محمد نیکنام
ساعت19:02---25 دی 1390
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@

سلام دوباره اومدم
اینبارم با آپ های قشنگ منتظر نظرات قشنگت هستم
منتظرم
**********************************************
معرفی آپ های این هفته فانوس:

عکس های دیدینی و ناب
داستان مسلمان
ضرب المثل های پارسی
شاگرد تنبل



محمد فتحي
ساعت11:19---11 دی 1390
دیشب به حالــ‌ـ ـت گریستــ‌ ـم (چرا) ؟

نمی دانـــ ـم ..


محمد نیکنام
ساعت2:55---9 دی 1390
اجی خیلی بی معرفتی
یه سر بهم بزن تا نمردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: